chilangotrash:

vic 4 carlos’ room

totally doing this when I move out

(Source: seidur)




(Source: thatnutcray)



theattractiveboys:

Marcello Alvarez

Anonymous asked:
Why do you and your bestfriend hang out with a whore like Quyen?

bruh do not ask me shit like this about her or anyone in general. I don’t hang out with Quyen like that, it was just this weekend. I do not care about who is a whore and who is not. so puhleaaaseeeee do not ask me shit like this again because not only do I not give a fuck about anyone or what they do with their free time but I also I do not care to give a fuck about shit like this, thx -.-






Nick Jonas at a Secret Performance in LA by Galore

(Source: jonasbro)





I am alive. I am here. I am trying. That is enough.
(via theglasschild)

(Source: bealightinthedark.com)



mmmmechelle:

i can’t wait for something wicked!






very much needed escape this weekend with my two buffs from such a long past week.

now to recover until SW the crew.
whom I missed oh so much at SCMF!

auvoir summer, you were very good to me. ☺️




Angelina Jolie’s dress was an expression of her kids’ creativity: Luigi Massi, the master tailor at Atelier Versace, sewed dozens of designs from her children’s drawings into the dress and veil.







babeobaggins:

I have no time for the catty, salty, sad energy yall put out in the world so I just gotta rid myself of that

if you’re not pushing to do better and wishing good things on others I just need you all out of my general area